23.9.2011
Tímu vedcov z americkej University of California (UCLA) sa podarilo zistiť, že ľudia pri pohľade na atraktívne osoby v reklamách prestávajú rozmýšľať a často konajú iracionálne. Na prieskume sa zúčastnilo 24 mužov a žien, ktorým monitorovali činnosť mozgu práve pri sledovaní reklám. Po analýze výsledkom mohli experti konštatovať, že pri zhliadnutí reklamy so sexi osobami majú ľudia tendenciu kúpiť si propagovanú vec, pričom za iných okolností by tak nemuseli urobiť. Podľa zistení vedcov je tak omnoho efektívnejšia neracionálna reklama obsahujúca príjemné obrázky ako racionálna reklama ponúkajúca jasné fakty. Projekt sk1.sk je pozastavený a hľadá investora.
V prípade Vášho záujmu
o bližšie informácie nás kontaktujte.
Zahraničné
Domáce
Zaujímavé
Ekonomika
Politika
Šport
Krimi
Veda a technika
Zaujímavosti
Zdravie
Kultúra
Video
Vedci: Ľuďom sa pri pohľade na atraktívne osoby "zastaví rozum"
Foto: TASR
Súvisiace články v iných médiách
Webnoviny : Ľudia pri pohľade na atraktívne osoby prestávajú rozmýšľať
Komentáre
23.9.2011 | 11:02nocoocnofetamin
ti co ich nepoznaju sa spravaju vzdy normalne
Publikovanie alebo ďalšie šírenie fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona. Všetky práva vyhradené © SK1.sk