23.8.2011
V počte zahraničných turistov obsadzuje Slovensko v Európe spodné priečky. Viac cudzincov ročne priláka dokonca aj Albánsko či Litva. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) chce zlú pozíciu našej krajiny zmeniť aj propagáciou našej kultúry so zameraním na populárnu hudbu, folklór i gastronómiu. Posledným pokusom bola kampaň v Maďarsku, kde mali spropagovať Slovensko aj pesničky Elánu či Petra Dvorského v rádiových spotoch. Odborníci sú však skeptickí. "Propagáciu Slovenska v zahraničí prostredníctvom rádií nepovažujem za rozumne investované peniaze," hovorí odborník na marketingovú komunikáciu Marián Timoracký z United Consultants.Projekt sk1.sk je pozastavený a hľadá investora.
V prípade Vášho záujmu
o bližšie informácie nás kontaktujte.
Zahraničné
Domáce
Zaujímavé
Ekonomika
Politika
Šport
Krimi
Veda a technika
Zaujímavosti
Zdravie
Kultúra
Video
V maďarských rádiách hrali pesničky od Elánu, zaplatila to SACR
Foto: TASR
Súvisiace články v iných médiách
Pravda.sk : Propagácia Slovenska po anglicky viazne Webnoviny : Vysoké Tatry spočítajú turistov hnonline : Slovensko by malo mať splnomocnenca pre národnú propagáciu TA3 : Cestovný ruch bude dostávať pravidelné dotácie hnonline : Imidž Slovenska má zachrániť Jožo Ráž
Komentáre
K správe nie sú žiadne komentáre, pridajte komentár ako prvý.
Publikovanie alebo ďalšie šírenie fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona. Všetky práva vyhradené © SK1.sk